مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 12:252022-12-02سياسي

راه اندازی بازارچه مرزی گمیشان/ احیای بنادر 70 ساله خلیج گرگان


نماینده مردم کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی بازارچه مرزی گمیشان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: تعویق در راه اندازی به دلیل نهایی نشدن تصویب برنامه مطالعات «اجرای» آن است.

- ایسنا/گلستان نماینده مردم کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی بازارچه مرزی گمیشان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: تعویق در راه اندازی به دلیل نهایی نشدن تصویب برنامه مطالعات اجرای آن است.

عبدالجلال ایری امروز 11 آذر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرستان گمیشان با محدودیت مکانی برگزاری همایش ها، جشنواره ها و گردهمایی های فرهنگی، علمی و اجتماعی مواجه است، اظهار کرد: اجرای عملیات ساختمان فرهنگی و هنری ارشاد حدود 15 سال طول کشیده تا احداث شود ولی سالن آن آماده نیست و در مناسبت ها نمی توانیم با اجرای برنامه ها در فضای در خور شأن مردم از آنها میزبانی کنیم.

نماینده مردم کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان با تأکید بر اینکه گمیشان جزء شهرستان های محروم کشور است و باید زیرساخت ها تقویت و به مطالبات پاسخ داده شود، خاطرنشان کرد: مصوبات کلی و مقدمات راه اندازی بازارچه مرزی گمیشان انجام شده و برنامه مطالعه اجرای آن به تصویب نهایی نرسیده است که قول داده شده تا یک ماه آینده کارهای مرتبط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بازارچه مرزی گمیشان/ احیای بنادر 70 ساله خلیج گرگان

راه اندازی بازارچه مرزی گمیشان/ احیای بنادر 70 ساله خلیج گرگان