مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 12:252022-12-02سياسي

ایران علی رغم تحریم ها اقتدار خود را در بالاترین سطح حفظ کرده است


پیام حضور ناوگروه ایران در آب های بین المللی این است که ایران علی رغم همه تحریم ها و تهدیدها اقتدار خود را در بالاترین سطح حفظ کرده است.

- فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: پیام حضور ناوگروه ایران در آب های بین المللی این است که ایران علی رغم همه تحریم ها و تهدیدها اقتدار خود را در بالاترین سطح حفظ کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران طی سخنانی با گرامی داشت هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی و تبریک هفته بسیج گفت: فرهنگ بسیج از ابتدای انقلاب در دل و جان مردم ایران زمین نهادینه شده و به همین سبک ادامه خواهد داشت و ان شاالله بسیجیان با اقدامات خود سیلی های محکمی را بر صورت دشمنان خواهد نواخت.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز نیروی دریایی خاطرنشان کرد: امروز نیروی دریایی توانسته است با بهره گیری از توانمندی جوانان و دانش مندان بومی کشور و همه آنانی که دل و جان و روحشان برای ایران و ایرانی می تپد و در خط ولایت همه هم و غم شان بالا بردن پرچم ایران است و استفاده از تجهیزات بومی و تجاربی که در دوران دفاع مقدس به دست آورده در عمق دریاها حضور دائمی و شبانه روزی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران علی رغم تحریم ها اقتدار خود را در بالاترین سطح حفظ کرده است

ایران علی رغم تحریم ها اقتدار خود را در بالاترین سطح حفظ کرده است