مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 08:302022-12-02سياسي

کاروانسرای ماهیدشت پس از رفع مشکلات مدیریتی، مرمت می شود


سرپرست فرمانداری کرمانشاه با انتقاد از وضعیت فعلی کاروانسرای ماهیدشت، گفت: پس از رفع مشکلات مدیریتی این کاروانسرا، کار مرمت و بازسازی این بنای تاریخی انجام خواهد شد.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست فرمانداری کرمانشاه با انتقاد از وضعیت فعلی کاروانسرای ماهیدشت، گفت: پس از رفع مشکلات مدیریتی این کاروانسرا، کار مرمت و بازسازی این بنای تاریخی انجام خواهد شد.

ابراهیم رحیمی زنگنه پس از بازدید میدانی از کاروانسرای شاه عباسی ماهیدشت و برگزاری جلسه بررسی مشکلات این بنای تاریخی در بخشداری ماهیدشت اظهار داشت: در بازدید از این اثر تاریخی مشخص شد که این بنای تاریخی وضعیت مناسبی ندارد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه کاروانسرای ماهیدشت مثالی برای مدیریت آشفته در گذشته است، اظهار کرد: برخی از تجهیزات نصب شده در کاروانسرا به سرقت رفته و نم هم دیوارها و سازه کاروانسرا را تهدید می کند و باید به وضعیت نگهداری از این اثر تاریخی تأسف خورد.

رحیمی زنگنه با اشاره به اینکه کاروانسرای ماهیدشت از بناهای به یادگار مانده از دوران صفویه است، خاطرنشان کرد: این کاروانسرا ظرفیت مناسبی برای تبدیل به هتل دارد تا همچون هتل موجود در کاروانسرای بیستون، پذیرای مسافران باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروانسرای ماهیدشت پس از رفع مشکلات مدیریتی، مرمت می شود

کاروانسرای ماهیدشت پس از رفع مشکلات مدیریتی، مرمت می شود