مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 21:352022-12-01ورزشي

مس در کوره ذوب آهن گداخته شد!


تیم بسکتبال ذوب آهن در یک دیدار خانگی به مصاف حریفی از رفسنجان رفت که این رقابت به سود میزبان به پایان رسید.

- تیم بسکتبال ذوب آهن در چارچوب هفته دهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال، پنجشنبه (10 آذر ماه) در ورزشگاه ملت میزبان مس رفسنجان بود که این بازی با نتیجه 85 بر 64 به سود سروقامتان ذوب آهن تمام شد.

فرزاد کوهیان این دیدار را با ترکیب آرمان زنگنه، محمد حسن زاده، علی کاشانی، سجاد مشایخی، فرید اصلانی، محمدحسین احمدی، حمید ضیایی، امیرعلی قلی زاده و محمدرضا اکبری آغاز کرد.

در ادامه این مسابقه عرفان علی بافقی، مصطفی عبدالوند، محمدرضا بهرام زاد، سعید محمدی، پیام کیانی، محمد برزگر، مصطفی رضایی، محمد ترابی، سیامک ترابی خواه، آرش ثابتی و دانیال تحویلیان برای مس به میدان آمدند.

در کوارتر نخست ذوبی ها بازی را با برتری آغاز کردند و حتی با توجه به مصدومیت سجاد مشایخی و خروجش از زمین، باز هم با نتیجه 22 بر 14 پیش افتادند.

برتری گاندوها در کوارتر دوم و سوم نیز ادامه داد و علی رغم تلاش رفسنجان و تساوی شمار گل ها کوارتر 2 و 3 به ترتیب با نتایج 35 بر 31 و 61 بر 49 به سود سبزپوشان میزبان به پایان رسید.

در نهایت کوارتر چهارم بازی نیز با اختلاف 21 امتیاز و نتیجه 85 بر 64 به سود ذوب آهن به پایان رسید تا امتیاز این دیدار به حساب گاندوها واریز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مس در کوره ذوب آهن گداخته شد!

مس در کوره ذوب آهن گداخته شد!