مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 21:252022-12-01ورزشي

آذربایجان شرقی قهرمان مسابقات کشتی فرنگی ناشنوایان کشور شد


تیم کشتی فرنگی آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی ناشنوایان گرامیداشت هفته جهانی معلولین موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی تیم کشتی فرنگی آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی ناشنوایان گرامیداشت هفته جهانی معلولین موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد ناشنوایان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی معلولین، با حضور 70 ورزشکار از 11 استان در مجموعه ورزشی ناشنوایان برگزار شد و در پایان این رقابت ها، تیم کشتی فرنگی ناشنوایان آذربایجان شرقی در رده سنی بزرگسالان با کسب 157 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم های لرستان و تهران نیز به ترتیب با کسب 156 و 121 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

فرنگی کاران آذربایجان شرقی در رده سنی بزرگسالان این رقابت ها موفق به کسب 7 گردن آویز شدند، که مهدی صدری در وزن 63 کیلوگرم، مهدی بخشی در وزن 67 کیلوگرم، علی کریمی در وزن 72 کیلوگرم، اصغر کریمی در وزن 77 کیلوگرم و بهنام زایرقراملکی در وزن 97 کیلوگرم با کسب مقام قهرمانی به نشان طلا را از آن خود کردند و اصغر خوش زمان در وزن 87 کیلوگرم نشان نقره را بر گردن آویخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی قهرمان مسابقات کشتی فرنگی ناشنوایان کشور شد

آذربایجان شرقی قهرمان مسابقات کشتی فرنگی ناشنوایان کشور شد