مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 21:112022-12-01سياسي

سردار زهرایی: دشمن در جنگ زیست مجازی هم شکست می خورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار زهرایی، رییس بسیج سازندگی کشور امروز در همایش طلایه داران بسیج در شیراز با بیان اینکه دشمن و استکبار در جنگ نرم، جنگ فرهنگی و جنگ اقتصادی شکست خورد، اظهار داشت: امروز دشمن با جنگ ترکیبی با همه عوامل و دستگاه های در دست به میدان آمده است تا به زعم خود، جنگ زیست مجازی ایجاد کند.

رییس بسیج سازندگی کشور تاکید کرد: این نبرد تمدنی، جنگ اراده ها با اراده ها است، جنگ دلدادگی و وارستگی است و دشمن را در این جنگ هم شکست خواهیم داد.

وی با بیان اینکه هرچه دشمن بخواهد مردم را به سمت نا امیدی سوق دهد، مردم ما با فعالیت و استفاده از تحریم ها به فرصت ها دست پیدا کرده و امیدوارتر می شوند، افزود: اجتماع امروز، با حضور سردمداران و فعالان اقتصاد مقاومتی است که فعالیت انها، نمونه ای از اقدامات فرزندان ولایت است که در کیفیت، کمیت و سرعت، خدمت رسان مردم هستند.

سردار زهرایی با تاکید بر اینکه خواهران به تاسی از حضرت زینب کبری(س) و برادران ما به تاسی از حضرت عباس(ع) نوای لبیک یا خامنه ای سر می دهند، گفت: ما باید در تاریخ، جای خود را مشخص کنیم و قدر ولایت، بسیجی بودن و قدر توفیق خدمت رسانی به دیگران را بدانیم و با پیوندهای اجتماعی قوی برای دیدن ذلت دشمن قدم برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار زهرایی: دشمن در جنگ زیست مجازی هم شکست می خورد

سردار زهرایی: دشمن در جنگ زیست مجازی هم شکست می خورد