مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 20:302022-12-01اقتصادي

تخصیص 2500 میلیارد تومان تسهیلات ویژه مناطق خسارت دیده از سیل مردادماه


سرپرست مدیریت بحران و کاهش مخاطرات کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در بحث سیل مردادماه 2500 میلیارد تومان دولت تسهیلات چهار درصد با دوره بازپرداخت پنج ساله اختصاص داده که توزیع استانی تا آخر آذرماه انجام می شود.

- ایسنا/کرمان سرپرست مدیریت بحران و کاهش مخاطرات کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در بحث سیل مردادماه 2500 میلیارد تومان دولت تسهیلات چهار درصد با دوره بازپرداخت پنج ساله اختصاص داده که توزیع استانی تا آخر آذرماه انجام می شود.

آهنی در سفر به رفسنجان با اشاره به مشکلات بخش کشاورزی، از تشکیل کارگروه سازگاری با کم آبی در کشور طی سال های 96 تا 1400 خبر داد و اظهار کرد: مطالعات مختلف بین چهار وزارتخانه و سه سازمان در کنار هم انجام شد و راهکاری برای بحث آب ایجاد شود که برآوردها به سمتی برود تا هرچه آینده را واضح تر ببنیم منطقی تر با مسئله برخورد کنیم.

وی عنوان کرد: طبق بررسی های انجام شده، در پنج استان هرمزگان، کرمان، یزد، فارس و خراسان جنوبی 60 درصد آبخوان ها فرونشست کرده است، از طرفی بی تدبیری در سالیان گذشته بوده و شاید الان هم باشد و نتوانستیم آن چه که برداشت می کنیم جای آن را پر کنیم.

آهنی با ذکر این مطلب که مطالعات نشان می دهد 20 سال طول خواهد کشید تا بتوانیم به تعادل برسیم و باید راه ها در این خصوص را پیدا کنیم چون کشاورزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 2500 میلیارد تومان تسهیلات ویژه مناطق خسارت دیده از سیل مردادماه

تخصیص 2500 میلیارد تومان تسهیلات ویژه مناطق خسارت دیده از سیل مردادماه