مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 13:452022-12-01سياسي

اجرای طرح دانشجومعلم قرآن در لرستان


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان از برگزاری طرح ملی دانشجومعلم قرآن از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و با هدف توسعه معرفت قرآنی بین دانشجویان در استان خبر داد.

- امین آزادبخت با اشاره به برگزاری دوره جدید طرح ملی دانشجومعلم قرآن از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی لرستان، اظهار کرد: از اهداف کلی برگزاری این طرح می توان به تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، حرکت به سمت تحقق منشور توسعه فرهنگ قرآنی به عنوان بالاترین سند فعالیت های قرآنی کشور، شناسایی استعدادهای بالقوه قرآنی در سطح کشور در جهت گسترش و توسعه معرفت قرآنی در میان دانشجویان اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه تمام دانشجویان علاقه مند به فعالیت های قرآنی می توانند در این دوره ثبت نام کنند، ادامه داد: حداقل تسلط به تجوید مقدماتی قرآن، دارا بودن فن بیان و روحیه مربیگری، آشنایی مقدماتی با آموزش مفاهیم قرآن کریم و اشتغال به تحصیل از شروط شرکت در طرح دانشجومعلم قرآن است.

آزادبخت، بهره مندی از حضور اساتید برجسته قرآنی و علمی، بهره مندی از مزایای کار دانشجویی، ایجاد زمینه های شغلی در مراکز قرآنی و دریافت گواهینامه پایان دوره از معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی را از مزایای شرکت در طرح دانشجومعلم قرآن برشمرد و افزود: طی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح دانشجومعلم قرآن در لرستان

اجرای طرح دانشجومعلم قرآن در لرستان