مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 13:252022-12-01پزشكي

پیگیری اجرای ملی برنامه پزشک خانواده از سوی وزارت بهداشت


معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار با استاندار فارس از پیگیری اجرای ملی برنامه پزشک خانواده از سوی دولت و وزارت بهداشت خبر داد.

- معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار با استاندار فارس از پیگیری اجرای ملی برنامه پزشک خانواده از سوی دولت و وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر حسین فرشیدی در ادامه سفر به شیراز، با استاندار فارس و رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی شیراز دیدار کرد.

وی اظهار کرد: تجربیات استان های فارس و مازندران در اجرای برنامه پزشک خانواده برای ملی شدن این برنامه مورد استفاده قرار می گیرد اما این امر نیازمند تقویت برنامه و رفع چالش های آن است.

فرشیدی افزود: برای ملی شدن برنامه پزشک خانواده باید زیرساخت های لازم فراهم و تقویت شود که مهمترین آن موضوع تامین اعتبار و رفع دغدغه های پزشکان و مراقبان سلامت است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت تاکید کرد: مراقبان سلامت پا به پای پزشکان خانواده در حال ارایه خدمت سلامت به جمعیت تحت پوشش هستند.

اجرای ملی برنامه پزشک خانواده، نیاز به عزم و اراده جدی دارد استاندار فارس نیز در این نشست اجرای برنامه پزشک خانواده در سطح ملی را نیازمند عزم و اراده جدی دانست و گفت: تقویت نظام سلامت نیازمند اجرای نظام ارجاع و راهکار آن اجرای برنامه پزشک خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری اجرای ملی برنامه پزشک خانواده از سوی وزارت بهداشت

پیگیری اجرای ملی برنامه پزشک خانواده از سوی وزارت بهداشت