مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 12:402022-12-01سياسي

باید جای خود را در تاریخ مشخص کنیم


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: ما باید جای خود را در تاریخ مشخص کنیم و قدر ولایت، بسیجی بودن و توفیق خدمت رسانی به دیگران را بدانیم و با پیوندهای اجتماعی قوی برای دیدن ذلت دشمن قدم برداریم.

- سردار محمد زهرایی پنج شنبه 10 آذر در اجتماع 10 هزار نفری طلایه داران و جهادگران اقتصاد مقاومتی فارس که با حضور فرمانده سپاه پاسداران برگزار شد، بیان کرد: دشمن و استکبار هم در جنگ گرم، هم جنگ فرهنگی و هم اقتصادی شکست خورده است.

او با بیان اینکه دشمنان این سرزمین امروز هم در جنگ ترکیبی با همه عوامل و دستگاه ها و ابزاری که در دست داشته و زیست مجازی را در فضای حقیقی جست و جو می کند، شکست خواهد خورد، افزود: این نبرد تمدنی، جنگ اراده و با اراده هاست، جنگ دلدادگی و وارستگی است و دشمن را در این جنگ هم شکست خواهیم داد.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور اضافه کرد: هرچه دشمن می خواهد و تلاش می کند که مردم را به سمت ناامیدی سوق دهد، این مردم با فعالیت و استفاده از همه ظرفیت ها، فرصت ایجاد کرده و امیدوارتر به پیش می رود.

او با بیان اینکه شرکت کنندگان در اجتماع امروز، سردمداران و فعالان اقتصاد مقاومتی هستند، این فعالیت ها را نمونه ای از اقدامات فرزندان ولایت دانست و گفت: هم در کیفیت، هم کمیت و هم در سرعت، خدمت رسان مردم هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید جای خود را در تاریخ مشخص کنیم

باید جای خود را در تاریخ مشخص کنیم