مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 12:202022-12-01دانش

ماجرای تحصن دانشجویان انقلابی دانشگاه رازی کرمانشاه چه بود؟+فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه رازی کرمانشاه در اعتراض به مماشات مسئولین دانشگاه با برهم زنندگان نظم دانشگاه و کسانی که سعی در تعطیلی کلاس های دانشگاه دارند، - ماجرای تحصن دانشجویان انقلابی دانشگاه رازی کرمانشاه چه بود؟+فیلم جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه رازی کرمانشاه در اعتراض به مماشات مسئولین دانشگاه با برهم زنندگان نظم دانشگاه و کسانی که سعی در تعطیلی کلاس های دانشگاه دارند، مقابل دفتر معاونت دانشجویی تحصن کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه رازی کرمانشاه در اعتراض به مماشات مسئولین دانشگاه با برهم زنندگان نظم دانشگاه و کسانی که سعی در تعطیلی کلاس های دانشگاه دارند، مقابل دفتر معاونت دانشجویی تحصن کردند و پس از آن با توجه به عدم پاسخگویی معاونت دانشجویی، دانشجویان در برابر دفتر رییس دانشگاه تحصن کردند.

بعد از گذشت چند ساعت از تحصن دانشجویان، ریاست دانشگاه بالاخره در ساعت 19 در میان تحصن کنندگان حضور پیدا کرد و مطالباتشان را شنید.

متحصنین ضمن ارائه راهکارهایی به ریاست دانشگاه برای مقابله با این کارشکنی ها از طرف برخی اساتید و دانشجویان؛ خواستار برخورد جدی ریاست دانشگاه با برهم زنندگان نظم دانشگاه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تحصن دانشجویان انقلابی دانشگاه رازی کرمانشاه چه بود؟+فیلم

ماجرای تحصن دانشجویان انقلابی دانشگاه رازی کرمانشاه چه بود؟+فیلم