مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 00:052022-11-30سياسي

رونق گردشگری تربت حیدریه و زاوه با حضور 24 تور گردشگری داخلی و خارجی


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع تربت حیدریه گفت: هم زمان با فصل برداشت زعفران 24 تور گردشگری داخلی و خارجی از شهرستان های تربت حیدریه و زاوه بازدید کردند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع تربت حیدریه گفت: هم زمان با فصل برداشت زعفران 24 تور گردشگری داخلی و خارجی از شهرستان های تربت حیدریه و زاوه بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی علی محمدی افزود: هم زمان با آغاز برداشت زعفران در منطقه تربت حیدریه و زاوه که از اواخر مهرماه آغاز و تا اوایل آذرماه به طول انجامید، تورهای گردشگری داخلی و خارجی در قالب تورهای گردشگری تفریحی، علمی پژوهشی یا تجاری از مزارع زعفران بازدید کردند.

وی ادامه داد: این گردشگران علاوه بر بازدید از مزارع زعفران و مراحل جمع آوری و فرآوری گل ها، از موزه زعفران، بزرگ ترین بازار گل کشور، پژوهشکده زعفران، مراحل فرآوری زعفران، شرکت های زعفرانی آشنا و با دمنوش ها و غذاهای زعفرانی پذیرایی شدند.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع تربت حیدریه اظهار کرد: بازدید از سایر جاذبه های تاریخی و گردشگری، کارگاه های صنایع دستی و اقامتگاه های بوم گردی، برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره ها نیز در برنامه تورهای گردشگری برنامه ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق گردشگری تربت حیدریه و زاوه با حضور 24 تور گردشگری داخلی و خارجی

رونق گردشگری تربت حیدریه و زاوه با حضور 24 تور گردشگری داخلی و خارجی