مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 23:252022-11-30سياسي

رییس کمیته دستگاهی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منصوب شد


در نشستی با حضور دکتر علی اکبر مسگر معاون حمایت و گفتمان سازی شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر محمد غلام نژاد به عنوان رییس کمیته دستگاهی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حوزه نظریه پردازی، - نقد و کرسی های آزاد اندیشی به مدت دو سال منصوب شد.

دکتر علی اکبر مسگر گفت: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اولین دانشگاه علوم پزشکی در کشور بود که در بحث کرسی های آزاد اندیشی اقدام نموده است.

وی افزود: این دانشگاه سرخط اصلی شروع کرسی های نظریه پردازی در کشور بود که شایسته است از زحمات و اهتمام ویژه مسئولین دانشگاه تقدیر و تشکر نمایم.

مسگر همچنین از راه اندازی خانه ملی گفتگوی آزاد، مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد و خاطرنشان کرد: این خانه برای اولین بار و با هدف بیان ایده ها در راستای بهینه سازی ساختارها در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج راه اندازی می شود تا در این خانه محیطی امن برای بیان انتقادات سازنده، پیشنهادات، ایده ها و نظریه ها باشد.

معاون حمایت و گفتمان سازی شورای عالی انقلاب فرهنگی، با بیان اینکه تاکنون 5هزار و600 کرسی آزاد اندیشی در کشور برگزار شده است، عنوان کرد: خوشبختانه تا کنون مشکلی در برگزاری این کرسی ها ایجاد نشده است اما باز هم بسیاری از افراد از بیان صحبت ها و انتقادات خود هراس دارند ولی در خانه ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیته دستگاهی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منصوب شد

رییس کمیته دستگاهی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منصوب شد