مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 23:152022-11-30اجتماعي

آیین جشن تکلیف دانش آموزان فریدنی همزمان با میلاد حضرت زینب (س)


طی مراسمی در سالن 17 شهریور شهر داران، جشن تکلیف دانش آموزان با همکاری دارالقرآن سید الشهدای آموزش و پرورش و حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده سپاه فریدن برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طی مراسمی در سالن 17 شهریور شهر داران جشن تکلیف دانش آموزان با همکاری دارالقرآن سید الشهدای آموزش و پرورش و حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده سپاه فریدن برگزار شد.

در این مراسم که با حضور دانش آموزان مقطع سوم ابتدایی و جمعی از مسئولان برگزار شد محمد فصیحی رییس آموزش و پرورش شهرستان فریدن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار و جشن تکلیف الهی را به دانش آموزان تبریک گفت و خطاب به دانش آموزان اظهار کرد: حضرت زینب دو ویژگی بارز داشت و آن ویژگی ها صبر و حجاب آن بانوی بزرگ بود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان باید با پیروی از حضرت زینب ایشان را اسوه خود قرار دهند، تاکید کرد: خداوند به شما دانش آموزان فرصتی به شما داده است و باید در کنار جشن و شادمانی تکلیف الهی خود را نیز انجام دهید.

وی اضافه کرد: امروز با توجه به اینکه دانش آموزان ما جشن تکلیف خود را جشن می گیرند وظیفه ای بر عهده اولیا و مربیان ما قرار می گیرد و آن این است که احکام و تکلیف را به دانش آموزان آموزش دهند و این روز مهم را برایشان یادآوری کنند؛ دختران ما هم مکلف هستند تکالیفی که بر عهده آنها است را به ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین جشن تکلیف دانش آموزان فریدنی همزمان با میلاد حضرت زینب (س)

آیین جشن تکلیف دانش آموزان فریدنی همزمان با میلاد حضرت زینب (س)