مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 18:202022-11-30اقتصادي

ارائه سهمیه آرد به رستوران و تالارهای قزوین


با توجه به سهمیه بندی صورت گرفته در سطح نانوایی ها، در تلاش هستیم که برای برخی صنوف از جمله طباخی ها، جگرکی ها، رستوران ها و تالارها مجوز جدید صادر کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس کاظمی در کارگروه آرد و نان شهرستان قزوین که در سالن جلسات فرمانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: پس از ساماندهی نانوایی ها مشکلات مختلفی در حوزه آرد و نان احصاء شد که یکی از آن ها انحراف آرد خام بود؛ طبق روال روستاها سهمیه آرد خام دارند و علاوه بر سهمیه آرد نانوایی ها، سهمیه آرد خام نیز به اهالی اختصاص داده می شود.

وی افزود: بررسی های ما نشان می دهد که در سهمیه آرد خام انحراف زیادی وجود دارد و گاهی آرد به دست افراد مورد نظر نمی رسد، طی 2 ماه گذشته نظارت روی این مسئله به صورت جدی مورد توجه قرار گرفته است و امیدواریم در ماه های آتی شاهد از بین رفتن این انحرافات به طور کامل باشیم.

فرماندار قزوین اظهار کرد: برخی از روستاهای بخش طارم و بخش الموت اعلام کرده اند که می خواهند سهمیه آرد خام خود را به نانوایی روستا اختصاص دهند؛ برای اینکه سهمیه آرد خام به نانوایی روستا اختصاص پیدا کند رضایت تمام اهالی روستا ضروری است.

وی با اشاره به نیاز برخی نهادها و صنوف به نان، یادآور شد: با توجه به سهمیه بندی صورت گرفته در سطح نانوایی ها، در تلاش هستیم که برای برخی صنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه سهمیه آرد به رستوران و تالارهای قزوین

ارائه سهمیه آرد به رستوران و تالارهای قزوین