مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 17:422022-11-30اقتصادي

فرماندار فیروزکوه: 30 سری لوازم منزل به سیل زدگان شهرستان اهدا شد


فرماندار شهرستان فیروزکوه از اهداری 30 سری لوازم منزل به سیل زدگان شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزکوه، محمد حیدری منش فرماندار فیروزکوه امروز در حاشیه اهدای لوازم منزل به سیل زدگان روستای مزداران به خبرنگاران اظهار کرد: وسایل اساسی مورد نیاز زندگی شامل، یخچال، اجاق گاز، بخاری، فرش، پتو، لباسشویی و تلوزیون در قالب پویشی جمع آوری وبه سیل زدگان اهدا شد.

وی با بیان اینکه به سیل زدگان روستای مزداران لوازم منزل اهدا شد افزود: با برنامه ریزی انجام شده برای تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز سیل زدگان با همکاری خیران و هماهنگی توسط استانداری 30 سری لوازم منزل تامین شده است.

فرماندار شهرستان فیروز کوه ادامه داد: طی چند ماه گذشته این لوازم در فرمانداری گردآوری و در سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب س از این مبدا با خودروهای تامین شده توسط فرمانداری به منازل سیل زدگان ارسال شد.

حیدری منش افزود: افراد مشمول دریافت اثاثیه طی ماه های گذشته توسط شورای اسلامی روستاو مدیریت ستاد بحران فرمانداری شناسایی و لوازم در اختیار آنها قرار گرفته است.

  وی گفت: در مرحله اول 30 سری اثاثیه کامل به سیل زدگان اهدا شد و در مرحله بعدی اسامی کسانی که به اثاثیه کمتری نیاز دارند در لیست ثبت می شود و لوازم مورد نیاز اعلامی از سوی روستاییان تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار فیروزکوه: 30 سری لوازم منزل به سیل زدگان شهرستان اهدا شد

فرماندار فیروزکوه: 30 سری لوازم منزل به سیل زدگان شهرستان اهدا شد