مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 16:552022-11-30حوادث

15 هزار لیتر سوخت قاچاق؛ در توقیف پلیس خراسان جنوبی


جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 15 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی در شهرستان قاین خبر داد.

  - سرهنگ حسن شجاعی نسب، امروز چهارشنبه 9 آذر اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان قاین در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان عمده سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یکدستگاه تریلی کشنده مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی بیان کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی که دارای پلمب جعلی نیز بوده، 15 هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: ماموران انتظامی در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان خواست در صورت هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان بلافاصله موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 هزار لیتر سوخت قاچاق؛ در توقیف پلیس خراسان جنوبی

15 هزار لیتر سوخت قاچاق؛ در توقیف پلیس خراسان جنوبی