مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 14:552022-11-30سياسي

سازوکار علمی برای پیشگیری و مدیریت بحران در مازندران وجود ندارد


استاندار مازندران با اظهار این که سازوکارهای علمی برای پیشگیری و مدیریت بحران در استان وجود ندارد، داشتن مدیریت قوی را لازم دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمود حسینی پور بعدازظهر چهارشنبه در جلسه مدیریت بحران استانداری، پیش بینی را تقدم بر پیشگیری دانست و افزود: خشکسالی و کم آبی از جمله دغدغه ها به شمار می رود ولی امکان پیشگیری از بروز چنین حوادثی وجود دارد و باید طرح ها را به سیاست های اجرایی مبدل کنیم.

وی با عنوان این که در حوزه پیش بینی انسجام و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی دیده نمی شود، افزود: در امر پیشگیری اگر حوادث و اتفاقات را با دقت پیش بینی کنیم، هزینه های اقدامات پیشگیرانه و حین بحران بسیار کاهش خواهد یافت.

وی با اظهار این که حوادث و بحران آثار وپیامدهای زیانباری برجای خواهد گذاشت، ادامه داد: گاه به دلیل ترک فعل ها یک مسئله عادی تبدیل به بحران می شود در حالی که با پیشرفت امکانات، می توان حوادث طبیعی را پیش بینی و پیشگیری کرد.

استاندار مازندران بابیان این که متأسفانه هماهنگی سیستمی بین دستگاه ها برای پیشگیری و مدیریت بحران دیده نمی شود، گفت: سازوکار علمی برای پیشگیری از بحران ها وجود ندارد و ستاد بحران باید به مسئله پیشگیری توجه اساسی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازوکار علمی برای پیشگیری و مدیریت بحران در مازندران وجود ندارد

سازوکار علمی برای پیشگیری و مدیریت بحران در مازندران وجود ندارد