مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 14:202022-11-30حوادث

اجرای طرح تشدید برخورد با افراد خارجی غیرمجاز


فرمانده انتظامی استان یزد ساماندهی شهروندان خارجی را اولویت کار پلیس یزد خواند و اعلام کرد: بر همین اساس طرح تشدید برخورد با افراد خارجی غیر مجاز در دستور کار قرار گرفته است.

- سردار عباسعلی بهدانی فر در دیدار با مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد،ضمن اعلام این خبر، از تلاش های اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان در زمینه ساماندهی و ارائه خدمات مطلوب به مهاجرین نیز قدردانی و اظهار کرد: ارتقای امنیت اجتماعی و ایجاد بسترهای مناسب برای فعالیت اجتماعی و اقتصادی در اقصی نقاط استان از ماموریت های پلیس است.

ابوالفضل خوشنویس مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان نیز در این دیدار با قدردانی از عملکرد سازنده نیروی انتظامی درخصوص مسائل مرتبط با اتباع خارجی، گفت: فراجا استان همواره تعامل خوب و مطلوبی با این اداره در زمینه ساماندهی اتباع خارجی به ویژه دستگیری و طرد افراد غیرمجاز داشته است.

وی در ادامه بر ضرورت توجه بیشتر به کاهش جرائم اجتماعی اتباع بیگانه تأکید و ابراز کرد: تامین امنیت و تحکیم نظم و اجرای قانون از مهمترین ارکان ثبات و سلامت یک نظام اجتماعی و سیاسی است و نقش نهادهای تامین کننده مانند نیروی انتظامی در این خصوص به اندازه ای است که بدون وجود آن، بقای جامعه سالم ممکن نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تشدید برخورد با افراد خارجی غیرمجاز

اجرای طرح تشدید برخورد با افراد خارجی غیرمجاز