مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 13:102022-11-30اقتصادي

آموزش مهمترین اقدام برای توسعه صنعت چاپ


رییس آموزش دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یکی از مهم ترین مواردی که در دنیا برای صنایع خصوصا صنعت چاپ مطرح می شود، آموزش است.

- سعید بهروان پیش از ظهر امروز (9 آذرماه) در یازدهمین دوره جشنواره صنعت چاپ استان زنجان، اظهار کرد: صنعت چاپ، یکی از مهم ترین صنایع کشور محسوب می شود؛ به طوری که این صنعت به عنوان محور اصلی در بحث اقتصاد و فرهنگ محسوب شده و مادر صنایع است.

وی با بیان اینکه بررسی ها حکایت از این دارد که صنعت چاپ امروزه در رشد اقتصادی در وضعیت مناسبی قرار ندارد، افزود: در وهله اول همه دلیل پایین بودن وضعیت اقتصادی صنعت چاپ را بالا بودن قیمت مواد اولیه می دانند و اگر قیمت مواد اولیه کاهش یابد بحث اقتصاد صنعت چاپ بهتر خواهد شد ولی اینگونه نیست و عدم پویایی در صنعت چاپ موجب افت اقتصادی در این حوزه شده است.

این مسئول تصریح کرد: یکی از مهم ترین مواردی که در دنیا برای صنایع خصوصا صنعت چاپ مطرح می شود، آموزش است و وقتی یک صنعت را در اختیار داشته ولی آموزشی نداشته باشیم شاید در مرحله اول زیبا به نظر رسد ولی زمان که بگذرد نمی توانیم به صورت مناسب از آن صنعت استفاده کنیم.

بهروان ادامه داد: بحث آموزش، اولین و اصلی ترین مبحث در هر صنایع محسوب می شود، در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صنعت چاپ یک مثلثی است که دارای سه ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مهمترین اقدام برای توسعه صنعت چاپ

آموزش مهمترین اقدام برای توسعه صنعت چاپ