مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 10:002022-11-30اقتصادي

الگوی کشت بین عرضه و تقاضای محصولات کشاورزی همخوانی ایجاد می کند


عضو هیئت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه رعایت الگوی کشت را راهکاری مهم برای افزایش درآمد کشاورزان عنوان کرد و افزود: الگوی کشت بین عرضه و تقاضای محصولات کشاورزی همخوانی ایجاد می کند.

- ایسنا/کرمانشاه عضو هیئت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه رعایت الگوی کشت را راهکاری مهم برای افزایش درآمد کشاورزان عنوان کرد و افزود: الگوی کشت بین عرضه و تقاضای محصولات کشاورزی همخوانی ایجاد می کند.

حمیدرضا چغازردی در گفت و گو با ایسنا، یکی از راهکارهای موثر در راستای افزایش درآمد کشاورزان را رعایت الگوی کشت عنوان کرد و افزود: تدوین و ابلاغ الگوی کشت چند وقتی است که از سوی وزارت جهاد کشاورزی مورد توجه قرار گرفته و این وزارتخانه در پی برنامه دادن به کشاورزان برای کشت محصولات کشاورزی است.

چغازردی افزود: با ابلاغ و اجرایی شدن الگوی کشت دیگر کشاورزان بر اساس تقاضای لحظه ای بازار تصمیم به کاشت یک محصول خاص نخواهند گرفت و نتیجه این می شود که دیگر مشکل انباشتگی محصول را در فصول خاصی از سال نخواهیم داشت.

عضو هیئت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه ادامه داد: تا پیش از این کشاورزان بر اساس تقاضای لحظه ای اقدام به کشت محصولات کشاورزی می کردند، لذا همه ساله در فصل برداشت محصول شاهد انباشتگی برخی از محصولات کشاورزی بودیم که این انباشتگی محصول عرضه و تقاضا را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوی کشت بین عرضه و تقاضای محصولات کشاورزی همخوانی ایجاد می کند

الگوی کشت بین عرضه و تقاضای محصولات کشاورزی همخوانی ایجاد می کند