مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 09:252022-11-30سياسي

فعالیت5500 خادمیار و یاور رضوی در استان سمنان


دبیر کانون های خدمت رضوی استان سمنان از فعالیت 4500 خادمیار و یک هزار یاور رضوی در استان سمنان خبر داد.

- حسن سعدالدین 9 آذرماه در جلسه شورای هماهنگی کانون های خدمت رضوی استان سمنان گفت: این تعداد خادمیار و یاور رضوی در 14 کانون خدمت رضوی در بخش های عمومی و تخصصی در حال فعالیت هستند.

وی از ایجاد شبکه خادمیاری با استفاده از ظرفیت بزرگ مردمی در این استان خبر داد و گفت: هدف اصلی خدمت رسانی به مردم بویژه مستمندان و نیازمندان است.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان سمنان افزود: یکی دیگر از اهداف این شبکه، فراهم آوردن زمینه زیارت حضرت امام رضا(ع) در قالب 19 کانون خدمت رضوی در بخش های خدمات عمومی و تخصصی است.

سعدالدین بر ضرورت برگزاری دوره های آموزشی، عقیدتی و بصیری در استان تأکید کرد و افزود: خدمت به مردم بویژه محرومین در شهرستانهای استان سمنان از مهمترین اهداف و برنامه های کانون های خدمت رضوی است.

وی با بیان اینکه برنامه ها و ابلاغ ها از اهمیت خاصی در شهرستانها برخورداراست ، گفت: با ارائه خدمات محبت ائمه و امام رضا(ع) بتوانیم مردم را با فرهنگ رضوی آشنا کنیم .

دبیر کانون های خدمت رضوی استان سمنان بر اهمیت آموزش و استمرار آن تأکید کرد و گفت: در این راستا نیازمند بررسی برنامه ها و اقدامات دفتر کانونها و بیان نظرات و پیشنهادات اعضاء حاضر برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت5500 خادمیار و یاور رضوی در استان سمنان

فعالیت5500 خادمیار و یاور رضوی در استان سمنان