مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 08:552022-11-30بين الملل

دمشق: شورای امنیت ترکیه و آمریکا را ملزم به خروج از سوریه کند


به دنبال جدی شدن تهدیدهای آنکارا به انجام عملیات زمینی در مناطق شمالی سوریه، معاون نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در سخنانی از شورای امنیت خواست که ترکیه و آمریکا را ملزم به خروج از خاک کشورش کند.

- به دنبال جدی شدن تهدیدهای آنکارا به انجام عملیات زمینی در مناطق شمالی سوریه، معاون نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در سخنانی از شورای امنیت خواست که ترکیه و آمریکا را ملزم به خروج از خاک کشورش کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سانا، الحکم دندی، معاون نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد در جریان نشست شورای امنیت تاکید کرد که نشست های این شورا درباره سوریه بدون توقف حمایت از تروریسم، پایان دادن به حضور غیرقانونی نظامی و لغو اقدامات اجباری بی فایده است.

دندی گفت: برخی از اعضای شورای امنیت بر نادیده گرفتن چالش های اصلی در سوریه از تروریسم و تجاوزات به خاک آن گرفته تا درد و رنج مردم سوریه درپی اقدامات اجباری پافشاری می کنند.

وی افزود: بهانه های ترکیه برای توجیه حملات خود به اراضی سوریه به ویژه در سایه ادامه حمایت آن از گروه های تروریستی داعش و جبهه النصره برای همه آشکار شده است.

دندی همچنین تاکید کرد: سوریه از شورای امنیت می خواهد ترکیه را ملزم به پایان حضور نظامی غیر قانونی خود در اراضی سوریه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق: شورای امنیت ترکیه و آمریکا را ملزم به خروج از سوریه کند

دمشق: شورای امنیت ترکیه و آمریکا را ملزم به خروج از سوریه کند