مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 08:552022-11-30اقتصادي

شانه های این پل پیر کی سبک می شود؟


با بالا رفتن قدمت پل سفید اهواز و نیز ورود پرندگان مهاجر در فصل پاییز و زمستان به اهواز که در کنار این پل مستقر می شوند جمعی از فعالان فرهنگی اهواز به دفعات خواستارِ تعطیلی این پل در روزهای جمعه و تبدیل شدنش به پیاده راه شدند و برای این منظور کمپین هایی شکل گرفت.

- اهوازی ها پل سفید را یکی از سرمایه های نمادین شهر و یکی از علت های این درخواست را کمبود فضای گردشگری در این شهر دانستند.

تبار قریب مدیر اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اهواز در گفت وگو با ایسنا، گفت: به دنبال این هستیم که حداقل در ماه های حضور پرندگان مهاجر که شرایط آب و هوایی مطلوب است و فصل حضور گردشگر است عبور و مرور وسایل نقلیه از بستر مورد استفاده قرار گیرد در سال گذشته جلساتی برگزار شد و طرح پیشنهادی خود را ارایه دادیم و امسال نیز همانند گذشته اداره میراث فرهنگی پیگیر این موضوع است.

مدیر اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اهواز با اشاره به این که پل سفید یکی از محورها و مسیرهای راه بردی کلان شهر اهواز است متذکر شد: تنها مانع پیش رو در تغییر کاربری پل سفید مشکلات ترافیکی است زیرا تبدیل این پل به پیاده راه ترافیک سنگینی را به هسته مرکزی شهر اهواز تحمیل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانه های این پل پیر کی سبک می شود؟

شانه های این پل پیر کی سبک می شود؟