مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 08:552022-11-30فرهنگي

ایجاد شهرک های سینمایی در مجموعه شهر آفتاب


شهردار تهران با بیان اینکه مجموعه شهر آفتاب می توانیم زیرساخت هایی درباره شهرک سینمایی به صورت مشترک ایجاد کنیم، گفت: در خیابان سی تیر هم موزه عروسک و سینمای کودک و نوجوان می توان ایجاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عصر روز گذشته، سه شنبه 8 آذر 1401، علیرضا زاکانی میزبان محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از معاونانش بود.

در این دیدار موضوعاتی مانند جشنواره فیلم فجر و مشارکت شهرداری در تولید آثار سینمایی، ساخت شهرک سینمایی در مجموعه شهر آفتاب، استفاده از ظرفیت های تبلیغاتی شهر برای تبلیغات فیلم های سینمایی، استفاده از فضای 700 متری در خیابان سی تیر برای ایجاد موزه عروسک مورد درخواست وزارت ارشاد قرار گرفت.

همچنین تعیین تکلیف سینماهایی که بافت شهر را فرسوده کرده است، توسعه سینماها، حل مشکلات تئاتر شهر، موزه سینما و فضای سبز مجاور آن نیز از دیگر محورهای گفت وگو در این دیدار بود.

ایجاد شهرک های سینمایی در مجموعه شهر آفتاب شهردار تهران نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه سیاست ما در مجموعه شهرداری این است که با تمام دستگاه ها مشارکت و ظرفیت های تهران را افزایش دهیم، اظهار کرد: در مجموعه شهر آفتاب می توانیم زیرساخت هایی درباره شهرک سینمایی به صورت مشترک ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شهرک های سینمایی در مجموعه شهر آفتاب

ایجاد شهرک های سینمایی در مجموعه شهر آفتاب