مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 19:302022-11-29سياسي

گیلان و تالاب انزلی محل آزمون و خطا نیست/ سراوان؛ منشا آلودگی تالاب


گیلان و تالاب انزلی محل آزمون و خطا نیست و من به عنوان نماینده عالی دولت در استان اجازه چنین کاری را در گیلان نخواهم داد که عده ای طرح های آزمایشی خود را به این استان آورده و آزمون و خطا کنند.

- گیلان و تالاب انزلی محل آزمون و خطا نیست/ سراوان؛ منشا آلودگی تالاب ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: گیلان و تالاب انزلی محل آزمون و خطا نیست و من به عنوان نماینده عالی دولت در استان اجازه چنین کاری را در گیلان نخواهم داد که عده ای طرح های آزمایشی خود را به این استان آورده و آزمون و خطا کنند.

اسدالله عباسی در جلسه شورای اداری شهرستان بندرانزلی با گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و شهیدان والامقام این شهرستان، از وحدت میان تمامی نهادهای امنیتی، انتظامی و دستگاه های دولتی در بندرانزلی تقدیر کرد و افزود: باید با هم افزایی ها و آینده نگری، مسیر رشد و تعالی گیلان را هموارتر نمود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به اجرای کامل سیاست های دولت در شهرستان بندرانزلی، تصریح کرد: امروز مردم انتظار دارند تا تاثیر مستقیم اقدامات دولت در بخش های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، امنیتی و اجتماعی را در زندگی روزمره خود مشاهده کنند.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: همه مدیران موظفند با همراهی رسانه ها نسبت به اطلاع رسانی هوشمندانه و تبیین اقدامات دولت مردمی و انقلابی تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان و تالاب انزلی محل آزمون و خطا نیست/ سراوان؛ منشا آلودگی تالاب

گیلان و تالاب انزلی محل آزمون و خطا نیست/ سراوان؛ منشا آلودگی تالاب