مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 16:302022-11-29بين الملل

در واکاوی علل تحریم پرس تی وی توسط اتحادیه اروپا


گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو_ پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، آمریکا و اروپا خصوصا انگلیسی ها متوجه شدند که رسانه اعم از مکتوب و نوشتاری یا تصویری توانسته است در کنار صنایع غذایی مانند مک دونالد قدرتی آفندی را ایجاد کند که به مراتب کارسازتر و نتیجه بخش .

- ادبیات تحریم امروزه در غرب آنچنان ریشه دوانده که اگر نگوییم بر ادبیات کهن داستانی آمریکا و اروپا پیشی گرفته پر بی راه نیست که بنویسیم شانه به شانه آن حرکت می کند.

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو_ پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، آمریکا و اروپا خصوصا انگلیسی ها متوجه شدند که رسانه اعم از مکتوب و نوشتاری یا تصویری توانسته است در کنار صنایع غذایی مانند مک دونالد قدرتی آفندی را ایجاد کند که به مراتب کارسازتر و نتیجه بخش تر از سلاح اتمی پدافندی، اهداف غرب را تامین خواهد کرد.

در تمام سالیانی که شوروی بر سر کار بود اندیشکده های مطالعاتی در واشنگتن و لندن متفق القول بودند که ابرقدرت غربی به رهبری ایالات متحده در صورت بروز جنگ نظامی با کمونیست های پیرو استالین مغلوب خواهند شد، چون توان نظامی مسکو حداقل در حوزه موشکی و هسته ای به نحو محسوسی بیشتر از آمریکا و متحدانش در ناتو بود ولی در دست مقامات آمریکا و بریتانیا سلاحی وجود داشت که شوروی را از پا درآورد، سلاحی به اسم رسانه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در واکاوی علل تحریم پرس تی وی توسط اتحادیه اروپا

در واکاوی علل تحریم پرس تی وی توسط اتحادیه اروپا