مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 16:052022-11-29سياسي

بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح قرار دارد


امروز بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر این بیانیه ضمن برشماری برکات انقلاب، امنیت و ثبات، حفظ تمامیت ارضی و موتور پیشران شدن کشور در عرصه علم و فناوری و ایجاد زیرساخت های حیاتی و اقتصادی و عمرانی را به عنوان مهم ترین این برکات عنوان می کنند.

رییس دانشگاه شهید بهشتی گفت: دشمنان به خوبی می دانند که ایرانی که دارای قدرت بازدارنده و توانا است، به همین علت تلاش می کنند هیچ اتفاق هسته ای در این کشور شکل نگیرد.

آقامیری با بیان اینکه در ابتدای انقلاب تنها دانشجویان ارشد دانشگاه شریف کارشناس هسته ای آن هم به تعداد محدود پذیرش می کرد که آن را نیز تعطیل کردند، گفت: دشمنان ما حتی پا را فراتر گذاشته و گفتند هیچ دانشجویی از ایران حق مطالعه و تحصیل در انرژی هسته ای را ندارد.

رییس دانشگاه شهید بهشتی تصریح کرد: امروز 2 هزار فارغ التحصیل داخل کشور داریم که نطفه آن از اوایل سال 70 بسته و در سال 77 آغاز شد که از همان زمان دشمنان شروع به دشمنی در این زمینه کردند.

آقامیری با بیان اینکه جوانان ما به ادامه این راه سخت مصمم بودند اما در این مسیر حتی برخی خودی ها در داخل کشور نیز اذیت می کردند، افزود: امروز آمریکایی ها فهمیدند که اگر این ابزار دست کسی باشد قدرتمند است به همین علت به دنبال ایجاد محدودیت برای همه جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح قرار دارد

بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح قرار دارد