مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 13:352022-11-29اقتصادي

بودجه 1402 شهرداری اردبیل علمی و شاخص محور تدوین شود


رییس کمیسیون برنامه وبودجه شورای شهر اردبیل گفت: باتوجه به اینکه بودجه مهم ترین ابزار برنامه ریزی است و نقش تعیین کننده ای در پیشبرد اهداف مدیریت شهری و توسعه و آبادانی شهر دارد؛ - لذا باید بودجه پیشنهادی شهرداری اصولی و علمی برنامه ریزی شود.

بهروز اسکندرپور 8 آذر در جلسه شورای شهر اردبیل تصریح کرد: بودجه سال آتی شهرداری نباید فرایندی سنتی داشته باشد.

وی اضافه کرد: بودجه شهرداری بایستی کاملاً علمی و منطقی بوده و شایسته است کارشناسان و مدیران شهرداری در این راستا اهتمام ویژه داشته باشند.

وی به ارائه گزارش عملکرد 6 ماهه شهرداری در قالب عملکرد منابع درآمدی، مصارف اقتصادی به انضمام کنترل پروژه تملک دارایی های سرمایه ای به شورای اسلامی شهر اردبیل اشاره کرد و گفت: این گزارش طی دو جلسه مورد بحث، بررسی و تحلیل قرار گرفت.

اسکندرپور با بیان اینکه در تحلیل های انجام شده از این گزارش، شاهد نقاط قوت و ضعف بودیم؛ افزود: تک تک این نقاط قوت و ضعف یک هشدار و علامت برای شورا و شهرداری است که با تجزیه وتحلیل این نقاط می توان در پیشنهاد و تصویب لایحه 1402 موفق تر عمل کرد.

عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد: از 418 پروژه مصوب شده، بیش از 352 پروژه در حال اجرا بود که پیشرفت فیزیکی مناسب بیش از 66 پروژه شهری از جمله پل نیایش از نقاط قوت این عملکرد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 1402 شهرداری اردبیل علمی و شاخص محور تدوین شود

بودجه 1402 شهرداری اردبیل علمی و شاخص محور تدوین شود