مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 11:452022-11-29سياسي

اجرای طرح «اسراء» ویژه فعالان قرآنی و فرهنگی در اردبیل


رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل از اجرای طرح «اسراء» ویژه فعالان قرآنی و فرهنگی در اردبیل خبر داد.

- اردبیل- رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل از اجرای طرح اسراء ویژه فعالان قرآنی و فرهنگی در اردبیل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام صابر طهماسبی پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه کارگاه قرآنی در قالب طرح اسرا به اجرای برنامه های آموزشی در زمینه ارتقای سطح معلومات گروه های تبلیغی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل اشاره و اظهار کرد: با هدف ارائه آموزش های نوین در راستای تبلیغ فرهنگ دینی و تبیین راهکارهای مؤثر در انجام رسالت فرهنگی و قرآنی در جامعه، طرح اسرا ویژه طلاب حوزه علمیه خواهران، مبلغات و مربیان قرآنی در محل سالن اجتماعات حوزه علمیه اردبیل برگزار شد.

رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: این طرح در قالب کارگاه آموزشی مهارت های هماهنگی مدیریت وظایف طلبگی با تکلیف خانوادگی با حضور حجت الاسلام مهدی مافی نژاد دکتری علوم تربیتی و حوزوی و استاد حوزه و دانشگاه با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و مدیریت حوزه علمیه الزهرا (س) اردبیل اجرا شد.

حجت الاسلام مهدی مافی نژاد، استاد حوزه و دانشگاه نیز در این کارگاه به وظایف فعالان فرهنگی و قرآنی اشاره کرد و گفت: یکی از وظای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «اسراء» ویژه فعالان قرآنی و فرهنگی در اردبیل

اجرای طرح «اسراء» ویژه فعالان قرآنی و فرهنگی در اردبیل