مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 11:302022-11-29بين الملل

دمشق: سازمان منع تسلیحات شیمیایی ابزار غرب برای اتهام زنی به روسیه و سوریه شده است


نماینده دائم سوریه در سازمان منع سلاح های شیمیایی در سخنانی از سوء استفاده غرب و در رأس آن آمریکا از این سازمان برای طرح اتهامات بی پایه و اساس علیه کشورش و روسیه انتقاد کرد.

- نماینده دائم سوریه در سازمان منع سلاح های شیمیایی در سخنانی از سوء استفاده غرب و در رأس آن آمریکا از این سازمان برای طرح اتهامات بی پایه و اساس علیه کشورش و روسیه انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سانا، میلاد عطیه، نماینده دائم سوریه در سازمان منع سلاح های شیمیایی در سخنرانی خود در افتتاحیه بیست و هفتمین نشست کنفرانس کشورهای عضو در لاهه اظهار کرد که کشورهای غربی سازمان منع سلاح های شیمیایی را از اهدافی که برای آن ایجاد شده است منحرف کرده و آن را به بستری برای طرح اتهامات نادرست علیه سوریه و روسیه تبدیل کرده اند.

وی گفت: آمریکا، فرانسه و انگلیس سازمان را به سکویی برای طرح اتهامات واهی علیه روسیه مبنی بر استفاده یا آماده شدن برای استفاده از سلاح های شیمیایی تبدیل کرده اند، آنها این کار را در 9 سال گذشته با سوریه انجام داده اند.

عطیه خاطرنشان کرد: آمریکا و متحدانش نه تنها علیه ملت سوریه مرتکب جنایت شده اند، بلکه به تلاش های مصرانه برای طرح مجدد اتهامات دروغین علیه سوریه در سازمان منع سلاح های شیمیایی ادامه می دهند و این درحالی است که سور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق: سازمان منع تسلیحات شیمیایی ابزار غرب برای اتهام زنی به روسیه و سوریه شده است

دمشق: سازمان منع تسلیحات شیمیایی ابزار غرب برای اتهام زنی به روسیه و سوریه شده است