مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 10:402022-11-29سياسي

اتمام ایمن ‎سازی گردنه شولک در محور تفرش-نوبران


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تفرش از اتمام عملیات ایمن سازی و حذف نقاط حادثه خیز به طول چهار کیلومتر در گردنه شولک واقع در محور تفرش-نوبران خبر داد.

- روح الله شمسی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: محورهای تفرش-نوبران و تفرش-جلایر دو مسیر ارتباطی شهرستان تفرش با شمال استان هستند که به ترتیب با عبور از شهرهای نوبران و ساوه به استان های همدان و تهران منتهی می شوند.

وی افزود: با توجه به اهمیت برخورداری این دو محور از ایمنی لازم با اولویت رفع نقاط پرتگاهی و حادثه خیز، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تفرش با پشتیبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی اقدامات موثری در این راستا انجام داده است که از آن جمله می توان به ایمن سازی گردنه شولک در محور تفرش-نوبران و گردنه خرازان در محور تفرش-جلایر اشاره کرد.

به گفته شمسی، علاوه بر ریزش برداری و تسطیح شانه خاکی، چهار هزار و 800 مترمکعب عملیات خاکی برای ایمن سازی نقاط پرتگاهی و تعریض شانه خاکی بویژه در محل قوس های محور تفرش-نوبران (محدوده گردنه شولک) انجام گرفته است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تفرش گفت: نصب انواع تابلوهای ایمنی و مسیرنما، تعمیر و تعویض گاردریل های آسیب دیده از دیگر اقداماتی است که برای ایمن سازی گردنه شولک در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام ایمن ‎سازی گردنه شولک در محور تفرش-نوبران

اتمام ایمن ‎سازی گردنه شولک در محور تفرش-نوبران