مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 10:052022-11-29فناوري

تهدید اپل برای حذف توییتر از اپ استور


ایلان ماسک، اپل را متهم کرد که تهدید کرده است توییتر را از فروشگاه برنامه اپ استور حذف می کند اما به دلیل آن اشاره نکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل توییتر و تسلا اعلام کرد اپل، توییتر را بر سر درخواستهای نظارت بر محتوا تحت فشار گذاشته است.

این اقدام که از سوی اپل تایید نشده است، غیرمعمول نیست زیرا این شرکت همواره مقررات خود را اعمال کرده و پیش از این، اپلیکیشن هایی مانند گب و پارلر را از فروشگاه برنامه خود حذف کرده بود.

اپلیکیشن شبکه اجتماعی پارلر که محبوب محافظه کاران آمریکایی است، پس از این که شیوه های نظارت بر محتوای خود را به روزرسانی کرد، در سال 2021 به فروشگاه برنامه اپل برگردانده شد.

ماسک که ماه میلادی گذشته، توییتر را در قراردادی به ارزش 44 میلیارد دلار خرید، در توییتی نوشت: اپل تبلیغات در توییتر را متوقف کرده است.

آیا آنها از آزادی بیان در آمریکا متنفرند؟ وی در توییت دیگری، با تگ کردن حساب تیم کوک، مدیرعامل اپل، از او پرسید: اینجا چه خبر است؟ راندال پیکر، استاد دانشکده حقوق دانشگاه شیکاگو در این باره گفت: معلوم نیست این مسئله را چقدر باید جدی گرفت؟ طبق آمار شرکت ارزیابی تبلیغات پت متیکس، اپل که ارزشمندترین شرکت جهان است، در فاصله 10 تا 16 نوامبر برای تبلیغات در توییتر، 131 هزار و 600 دلار هزینه کرد که کمتر از 220 هزار و 800


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید اپل برای حذف توییتر از اپ استور

تهدید اپل برای حذف توییتر از اپ استور