مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 09:552022-11-29اقتصادي

زمینی برای ساخت و ساز در کلانشهرها وجود ندارد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه زمینی برای ساخت و ساز در کلانشهرها نیست، گفت: باید از ظرفیت شهرهای جدید استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی زندیه وکیلی با اشاره به اینکه در یک دوره توجه به ساخت مسکن مورد اهتمام مسئولان قرار گرفت و شکوفایی صنعت مسکن رقم خورد، افزود: طرح اقدام ملی مسکن که در دولت سیزدهم شروع شده، مکمل طرح مسکن مهر و پیشنهاد در این مجموعه است.

وی تصریح کرد: دولت سعی دارد تا قطار تولید مسکن به حرکت درآید و برای این مهم همه دستگاه های مرتبط فعالیت جدی باید داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی ادامه داد: اکنون برای هر پروانه ساختمانی در اراک باید 40 میلیون تومان هزینه پرداخت شود که این نوع از مخارج موجب افزایش قیمت مسکن می شود.

زندیه وکیلی افزود: ظرفیت اکولوژیک کلان شهرها تکمیل شده و زمینی برای ساخت و ساز در کلانشهرها نیست و باید از ظرفیت شهرهای جدید استفاده شود.

وی بیان کرد: در شهر امیرکبیر، زمینی به وسعت 300 متر رایگان به متقاضیان واگذار می شود و باید برای تردد به این شهر، قطار حومه ای افتتاح شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی عنوان کرد: در 2 سال اخیر 10 هزار واحد مسکونی روستایی در استان ساخته شده و همواره کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی تاکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینی برای ساخت و ساز در کلانشهرها وجود ندارد

زمینی برای ساخت و ساز در کلانشهرها وجود ندارد