مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 09:202022-11-29سياسي

1500 صفحه برنامه اقتصادی برای تحول و پیشرفت استان داریم


رییس کمیته اقتصادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی(شانا) در استان یزد از تشکیل کارگروه های تخصصی با حضور جوانان در 11 حوزه دانشی مرتبط با این کمیته با هدف بهره مندی از توانایی متخصصان خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس کمیته اقتصادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی(شانا) در استان یزد از تشکیل کارگروه های تخصصی با حضور جوانان در 11 حوزه دانشی مرتبط با این کمیته با هدف بهره مندی از توانایی متخصصان خبر داد.

محمدرضا صادقی با تاکید بر این که هدف شورای ائتلاف احصای حقوق مردم و مطالبه گری از مسئولان به ویژه در سطح استان است، اظهار کرد: مطالبه گری در شانا بر چند اساس صورت می گیرد و یکی از مهمترین حوزه های آن پیگیری منویات مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و مسائلی است که عامه مردم با آن درگیر هستند.

وی با اشاره به این که این شورا دارای کمیته های دهگانه است و هر کمیته از کانون های مختلفی تشکیل شده که در ذیل آن نیز کارگروه ها فعالیت دارند، افزود: کمیته اقتصادی 11 کانون دارد که شامل کانون گردشگری، تعاونی، بازرگانی، انرژی، اصناف، صنعت و عمران، جهاد کشاورزی، شتابدهنده ها، دانش بنیان ها، کارگزاران و در نهایت مهندسین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 صفحه برنامه اقتصادی برای تحول و پیشرفت استان داریم

1500 صفحه برنامه اقتصادی برای تحول و پیشرفت استان داریم