مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 08:552022-11-29اقتصادي

تجهیز مزارع پرورش ماهی در اردبیل/ توزیع رایگان دستگاه هواده


مدیرکل شیلات استان اردبیل با اشاره به ضرورت تجهیز مزارع پرورش آبزیان در اردبیل گفت: طرح توزیع رایگان دستگاه هواده با هدف حمایت از تولید و افزایش بهره وری اجرا شد.

- محمد اله بخش در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با تاکید بر توسعه اشتغال پایدار با صنعت آبزی پروری اظهار کرد: طرح توزیع رایگان دستگاه هواده با هدف حمایت از تولید و افزایش بهره وری همزمان با هفته بسیج در استان اردبیل اجرا شد.

وی با اشاره به مجهز کردن استخرهای پرورش ماهی به دستگاه های هواده گفت: این اقدام بر اساس رویکردهای جدید اداره کل شیلات استان و با هدف اقتصادی کردن فعالیت های شیلاتی، مکانیزه کردن استخرهای پرورش ماهی و استفاده از فناوری های جدید است.

مدیرکل شیلات استان اردبیل با بیان اینکه در دنیا نیز موفقیت بخش های خصوصی در تولید آبزیان متکی به مکانیزاسیون است، تصریح کرد: در استخرهای پرورش ماهی با تراکم بالا، میزان اکسیژن کاهش می یابد به همین سبب و برای ایجاد حرکت دورانی داخل استخر و تولید اکسیژن دستگاه های هواده نصب می شود.

اله بخش به برنامه ریزی دقیق برای استفاده از تجهیزات و دستگاه های مدرن برای تولید آبزیان با روش مکانیزه و ارتقا تولید اشاره کرد و ادامه داد: هر قدر زیرساخت ها در بخش آبزی پروری افزایش یابد و به سمت مکانیزه کردن مزارع سوق داده شود، می تواند به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز مزارع پرورش ماهی در اردبیل/ توزیع رایگان دستگاه هواده

تجهیز مزارع پرورش ماهی در اردبیل/ توزیع رایگان دستگاه هواده