مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 01:202022-11-28اقتصادي

آخرین خبرها از چهارخطه خرم آباد- کوهدشت/افتتاح پروژه تا پایان سال


با وجود وقوع تصادفات ناگوار در جاده خرم آباد- کوهدشت، همچنان عملیات چهارخطه شدن این مسیر به اتمام نرسیده و حالا مسئولان خبر از افتتاح این پروژه تا پایان امسال می دهند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: عملیات اجرایی پروژه چهارخطه خرم آباد - کوهدشت با تخمین اعتبار 70 میلیارد تومان در سال 83 آغاز و قرار شد سال 90 تمام شود، سال 90 هم تمام شد و با گذشت حدود 10 سال از وعده مسئولان برای افتتاح، جاده همچنان روی دست خود مانده تا همچنان قربانیان خود را تحویل دهد.

جاده کوهدشت - خرم آباد تنها راه ارتباط نزدیکی است که کوهدشت را به مرکز استان می رساند اما این راه، هنوز هم همچون سال های گذشته به رهگذران خود امان نمی دهد و از قربانی کردن آن ها در کمرهای باریک خود کوتاه نیامده است.

مردم این دو شهر چشم به راه تلاش بیشتر مسئولان مربوطه اند شاید با تسریع عملیات چهار خطه کردنش، روند مرگ و میر و وقوع تصادفات در این محور کاهش پیدا کند.

نیاز 200 میلیاردی برای تکمیل پروژه رضا دالوند معاون عمرانی استانداری لرستان در بازدید از این پروژه راهسازی، اظهار داشت: این پروژه نزدیک به 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی، عنوان کرد: با این وجود در برخی از بخش های این پروژه، مشکلاتی وجود دارد، یکی از آنها قسمت خروجی خرم آباد به سمت کوهدشت است که بر اساس قول پیمانکار، این قطعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از چهارخطه خرم آباد- کوهدشت/افتتاح پروژه تا پایان سال

آخرین خبرها از چهارخطه خرم آباد- کوهدشت/افتتاح پروژه تا پایان سال