مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 23:252022-11-28ورزشي

روشنی چشم ملت


انبارلویی با بیان اینکه دشمن از چشم روشنی و روشن بینی ملت آسیب دیده است، نوشت: تلاش آنها برای تسلط بر ذهن و مغز ملت در پیچیده ترین جنگ شناختی به شکست انجامیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس محمدکاظم انبارلویی در یادداشتی تحت عنوان روشنی چشم ملت نوشت: 1- تیم ملی فوتبال ایران در یک تلاش خالصانه در یک بازی جوانمردانه ، دو دسته گل به ملت ایران هدیه کرد.

بوی عطر این دو دسته گل در دقایق پایانی مسابقه فوتبال ایران – ولز سراسر کشور پراکنده شد، مردم را به خیابان ها کشاند و موجی از شادی و شعف را پدید آورد.

دشمنان ایران نشان دادند حتی طاقت دیدن یک لبخند بر لب ملت ایران را ندارند.

سرگیجه و سرگردانی ای که ارتش رسانه ای غرب در برابر این نتیجه شیرین گرفته اند هنوز ادامه  دارد و نشان می دهد بدجوری رشته هایی که طی دو ماه اخیر در لجن پراکنی ها علیه ملت ایران بافته بودند همه آنها پنبه شد.

اکنون پادوهای مزدور غرب در برابر شادی ملت عزا گرفتند.

2- دشمن صدای ملت ایران را در اجتماعات میلیونی به ویژه تظاهرات عظیم 13 آبان نشنید، اکنون می خواهد سیمای بانشاط ، شادمان و امیدبخش ملت را در روز جمعه گذشته در خیابان های سراسر کشور انکار کند.

آن نشنیدن و این انکار چون پتکی بر میلیون ها دروغ، جعل روایت، توهین و فحاشی که خروجی رسانه های آنان بود، فرود آمد و این مکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشنی چشم ملت

روشنی چشم ملت