مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 22:002022-11-28سياسي

تحقق فرامین رهبری در دستور کار آموزش و پرورش قم قرار دارد


مدیر کل آموزش و پرورش استان قم گفت: با توجه به شرایط کنونی جامعه، باید در راستای تحقق فرامین رهبری در بحث تعلیم و تربیت تلاش مضاعفی داشته باشیم.

- ایسنا/قم مدیر کل آموزش و پرورش استان قم گفت: با توجه به شرایط کنونی جامعه، باید در راستای تحقق فرامین رهبری در بحث تعلیم و تربیت تلاش مضاعفی داشته باشیم.

علیرضا رحیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قم امروز 7 آذر ماه در جلسه ای که با حضور اعضای شورای معاونین و رؤسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان، در سالن شهید سلیمانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی جامعه و در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در امر تعلیم و تربیت باید تلاش مضاعفی داشته باشیم تا فرزندان ما با اغنای فکری و توجیه منطقی شرایط ادامه زندگی بهتری برایشان فراهم شود.

وی ادامه داد: نباید اجازه دهیم دشمنان اسلام فرزندان ما را به اسارت خود در بیاورند و با روش های شیطانی و فریبکارانه و دروغ های پی در پی جوانان ما را غافل سازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،مدیر کل آموزش و پرورش استان قم با بیان اقدامات مهم برنامه ریزی شده در این حوزه تصریح کرد: پایگاه های علمی در مدارس استان باید به صورت جدی فعالیت خود را ادامه دهند و در راستای تعلیم و تربیت دانش آموزان و کمک های فکری، راهنمایی و مشاوره های ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق فرامین رهبری در دستور کار آموزش و پرورش قم قرار دارد

تحقق فرامین رهبری در دستور کار آموزش و پرورش قم قرار دارد