مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 18:302022-11-28پزشكي

گرامیداشت روز پرستار در شیراز


آیین گرامیداشت روز پرستار در آستانه میلاد باسعادت حضرت زینب(س) با حضور مسئولان استان فارس در شیراز برگزار و از پرستاران نمونه این استان تجلیل شد.

- ایسنا/فارس آیین گرامیداشت روز پرستار در آستانه میلاد باسعادت حضرت زینب(س) با حضور مسئولان استان فارس در شیراز برگزار و از پرستاران نمونه این استان تجلیل شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز دوشنبه هفتم آذر در آیین گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، مجموعه پرستاری را از یک جامعیت علمی و عملی برخوردار دانست که دلسوزانه و ایثارگونه به بیماران خدمات ارایه می دهند.

دکتر سید وحید حسینی با بیان اینکه نیروهای خدوم پرستاری بیشتر زمان زندگی خود را در مراکز درمانی سپری می کنند، روحیه پرستاران را در بهبودی بیمار تاثیرگذار دانست و گفت: دانشکده پرستاری شیراز جزو نخستین دانشکده های پرستاری در کشور بوده است که با حضور اساتید مجرب و با تجربه، وضعیت آموزشی مطلوبی نیز دارد.

حسینی با اشاره به توانمندی بالای پرستاران ایران که مورد توجه دیگر کشورهای دنیا قرار گرفته است، بر تسریع در رفع دغدغه های این نیروهای ارزشمند در نظام سلامت از سوی مسوولان کشوری تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت روز پرستار در شیراز

گرامیداشت روز پرستار در شیراز