مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 18:252022-11-28اجتماعي

استفاده از ظرفیت دانش آموزان دربرگزاری جام بازی های دیجیتال قزوی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: هدف از برگزاری رویداد بازی های دیجیتال ترویج بازی های خوب است.

- محمد حسین فائزی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه به دنبال ترویج بازی های خوب است، اظهار کرد: بازی های جام قهرمانی دیجیتال حدود یک هفته در قزوین در حال برگزاری است که در این میان چند مدرسه از جمله مدرسه هنرهای زیبا دختران و پسران، فرزانگان و شهید بابایی در این بازی ها شرکت کرده و کنسول های بازی در این مدارس مستقر شد.

وی با بیان اینکه امیدواریم در آینده نزدیک بازی های خوب در میان همگان گسترش پیدا کند، عنوان کرد: بخشی از فراخوان ما در گیم نت ها بود و امروز به صورت زنده بازی فینال برگزار خواهد شد که جوایز نفرات اول تا سوم 20،15 و 10 میلیون است.

این مسئول تشریح کرد: عمده این شرکت کنندگان در رده سنی نوجوان هستند که در بین آنها تیم حرفه نوجوانان نیز حضور دارد و در این بازی ما شاهد استقبال بی نظیر نوجوانان بودیم.

وی ادامه داد: عمده نوجوانان و حتی کودکان در حوزه دیجیتال فعال هستند اما ایراد کار ما نبود بازی خوب است و ما باید جایگزینی مناسب برای بازی های نامناسب داشته باشیم.

این مسئول تاکید کرد: برخی تبلیغات در بازی های خارجی دارای فساد اخلاقی است که ما در داخل اپلیکیشن توپ مارکت سعی کردیم بازی های بدون تبلیغ را در اختیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت دانش آموزان دربرگزاری جام بازی های دیجیتال قزوی

استفاده از ظرفیت دانش آموزان دربرگزاری جام بازی های دیجیتال قزوی