مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 16:202022-11-28سياسي

ورود کمیسیون اصل نود به معضل آلودگی هوا


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از ورود این کمیسیون به موضوع وارونگی هوا و راهکارهای مقابله با آن پیش از شروع فصل سرما و پدیده ریزگردها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان در توضیح جلسه امروز کمیسیون اصل 90 با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و معاونان این سازمان گفت: موضوع وارونگی هوا و راهکارهای مقابله با آن پیش از شروع فصل سرما و پدیده ریزگردها، پروژه های فاقد مجوزهای زیست محیطی، برنامه های این سازمان برای حفاظت از حیات وحش و تنوع زیستی و اجرای ماده 27 قانون مالیات بر ارزش افزوده موضوع عوارض سبز از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

وی با اشاره به مصوبات مربوط به موضوع وارونگی هوا و راهکارهای مقابله با آن پیش از شروع فصل سرما و پدیده ریزگردها، گفت: در این جلسه مقرر شد سازمان حفاظت محیط زیست ظرف 10 روز آینده گزارش مشروح دقیق و با تفکیک وظایف هر دستگاه در مورد قانون هوای پاک را به کمیسیون ارائه کند؛ همچنین مقرر شد میزان اجرای تکالیف دستگاه ها و میزان اجرای این وظایف مشخص شود و نهایتا راهکار خروج از موانع و اصلاح قانون ارائه شود.

خضریان درباره جمع بندی این جلسه بیان کرد: مقرر شد سازمان حفاظت محیط زیست در مقاطع سه ماهه با رصد متناوب موضوع هوای پاک، ریزگردها و مقابله با پدیده وارونگی هوا گزارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود کمیسیون اصل نود به معضل آلودگی هوا

ورود کمیسیون اصل نود به معضل آلودگی هوا