مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 13:502022-11-28اقتصادي

توسعه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری آب اردبیل


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: برنامه ریزی های لازم در راستای توسعه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری آب های استان اردبیل انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حیدری اناری صبح دوشنبه در جلسه کمیته مجریان شرکت آب منطقه ای اردبیل اظهار کرد: اردبیل استعدادهای بکر و نابی در توسعه گردشگری آبی دارد و ما بر این اساس برنامه ریزی های لازم را انجام داده ایم.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح های بخش آب استان اردبیل بدون وقفه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: از شمال تا جنوب استان اردبیل کارگاه توسعه طرح های آبی و سدسازی و … است به طوری که برای اجرای این طرح ها اعتباری بالغ بر 12 هزار و 600 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل با بیان اینکه طرح های آبی در اردبیل با پیمانکاران متعهد و متخصص در حال اجراست، تصریح کرد: سال گذشته 4 هزار و 500 فقره گزارش انجام کار در کارگاه های عمرانی ابلاغ شده و تعداد 147 قرارداد پیمانکاری به مرحله تسویه کامل رسیده است.

حیدری اناری اجرای کامل طرح های آبی در استان را زمینه ساز توسعه اردبیل اعلام کرد و گفت: برنامه ریزی لازم از سوی شرکت آب منطقه ای برای توسعه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری آب انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری آب اردبیل

توسعه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری آب اردبیل