مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 12:352022-11-28بين الملل

دعوت پادشاه عربستان از رییس جمهوری عراق برای شرکت در اجلاس سران عرب


رییس جمهور عراق از سوی پادشاه عربستان برای حضور در اجلاس سران کشورهای عربی و چین که قرار است ماه آتی میلادی در ریاض برگزار شود، دعوت شد.

- رییس جمهور عراق از سوی پادشاه عربستان برای حضور در اجلاس سران کشورهای عربی و چین که قرار است ماه آتی میلادی در ریاض برگزار شود، دعوت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خلیج آنلاین، دفتر اطلاع رسانی ریاست جمهوری عراق در بیانیه ای اعلام کرد، عبد اللطیف رشید، رییس جمهور عراق در دیدار با عبد العزیز الشمری، سفیر عربستان در بغداد، دعوت نامه ای را از طرف سلمان بن عبد العزیز، پادشاه عربستان برای حضور در اجلاس آتی سران کشورهای عربی و چین در ریاض دریافت کرد.

طبق این بیانیه، رییس جمهور عراق در دیدار با سفیر عربستان ضمن تاکید بر لزوم تقویت و توسعه همکاری های سازنده و مشارکت مثبت و میان دو کشور عراق و عربستان بر اساس منافع دو ملت گفت: از هیچ تلاشی برای تقویت روابط برادرانه و پیوندهای دوستی تاریخی دو کشور دریغ نخواهم کرد.

پادشاه عربستان پیشتر از حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین و نواف الاحمد، امیر کویت برای حضور در اجلاس سران کشورهای عربی و چین و نیز اجلاس سران کشورهای حوزه خلیج فارس و چین دعوت کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت پادشاه عربستان از رییس جمهوری عراق برای شرکت در اجلاس سران عرب

دعوت پادشاه عربستان از رییس جمهوری عراق برای شرکت در اجلاس سران عرب