مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 11:302022-11-28سياسي

سفر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به آذربایجان شرقی


دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از سفر اعضای این کمیسیون به آذربایجان شرقی و بررسی مسائل و مشکلات حوزه های اجتماعی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین حاتمی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در کلیبر اظهار داشت: روز چهارشنبه نهم آذر ماه اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی میهمان استان آذربایجان شرقی خواهند بود.

دبیر کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم شهرستان های کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی گفت: بازدید از کارخانه ها، مجتمع های تولیدی و هلدینگ های اقتصادی مجموعه وزارت کار؛ بررسی حاشیه نشینی و آسیب های اجتماعی در کلانشهر تبریز؛ بررسی وضعیت روابط کار و مسائل اشتغال و شرکت در مجمع عالی بسیج استان از برنامه های اصلی این سفر است.

وی از حضور اعضای کمیسیون در شهرستان های کلیبر، خداآفرین، هوراند، چاراویماق، هشترود و محدوده منطقه آزاد ارس خبر داد و افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان؛ نشست با فعالان اقتصادی و بخش خصوصی استان؛ بررسی موضوعات کار و تأمین اجتماعی، فنی و حرفه ای و بهزیستی با حضور رؤسای سازمان های وابسته و حضور در شورای اداری استان با حضور احتمالی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از محورهای این سفر و مهم ترین موضوعات مورد بررسی کمیسیون اجتماعی در استان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به آذربایجان شرقی

سفر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به آذربایجان شرقی