مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 11:252022-11-28حوادث

جعل 38 هزار میلیارد تومانی چک های بانکی در مازندران


در همین راستا پرونده متهم و صاحبان حساب و چک که اغلب اهل و ساکن استان مازندران بودند، شناسایی و به مرجع قضایی معرفی شدند.

- فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام باند بزرگ کلاهبرداری خبر داد و گفت: اعضای این باند با جعل چک های بانکی اشخاص، 380 هزار میلیارد ریال کلاهبرداری کردند.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، سردار مرتضی میرزایی اظهار داشت: طی چند سال اخیر، پرونده های زیادی در ارتباط با جعل و کلاهبرداری و خرید و فروش با چک های بلامحل و جعلی در شهرستان های استان و حتی سایر استان ها تشکیل شد.

در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای باند جعل و کلاهبرداری با استفاده از چک های جعلی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

  وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند، اعضای این باند با شناسایی معتادان متجاهر و بعضاً کارتن خواب با استفاده از مدارک هویتی این افراد و پرداخت مبالغی وجه اقدام به افتتاح حساب و در ادامه اخذ دسته چک به نام آنان می کردند.

  سردار میرزایی با اشاره به دستگیری یکی از متهمان اصلی این پرونده ، افزود: ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از مخفیگاه این متهم، تعداد زیادی دسته چک مربوط به افراد مختلف، کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جعل 38 هزار میلیارد تومانی چک های بانکی در مازندران

جعل 38 هزار میلیارد تومانی چک های بانکی در مازندران