مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 11:102022-11-28ورزشي

126 برنامه طی هفته بسیج در کارخانجات استان تهران برگزار شد


فرمانده سازمان بسیج کارخانجات و واحدهای تولیدی استان تهران گفت: 126 برنامه طی هفته بسیج در کارخانجات استان تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ مهدی علمدار پیش از ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در واحدهای تولیدی و کارخانجات طی سخنانی گفت: امسال در سطح کارخانجات استان تهران بیش از 126 عنوان برنامه طرح ریزی و اجرا شده است و عزیزان بسیجی با موضوعات مختلف به ارائه خدمات به کارگران عزیز پرداختند.

وی گفت: از جمله مهمترین فعالیت ها برگزاری مراسم یادواره شهدا و دیدار با خانواده شهدا و رزمندگان و ایثارگران است، که با دعوت از مسئولین لشگری و کشوری در کارخانجات برگزار شد.

فرمانده سازمان بسیج کارخانجات و واحدهای تولیدی استان تهران افزود: از خدمات برجسته دیگر کارگران ارائه خدمات جهادی به نقاط محروم و کم برخوردار بود که با استفاده از نیروهای متخصص اقدام به خدمات فنی به منازل محرومین کردند.

وی اضافه کرد: همچنین این عزیزان در راستای مسئولیت های اجتماعی با مساعدت مدیران عامل کارخانجات به فعالیت های جهادی در زمینه تعمیرات منازل، اهدا لوازم خانگی، تهیه جهیزیه و … پرداختند.

علمدار گفت: برگزاری مسابقات ورزشی در برخی حوزه های مقاومت با عنوان جام بسیج از جمله برنامه های دیگر بود که کارگران کارخانجات در رشته های مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

126 برنامه طی هفته بسیج در کارخانجات استان تهران برگزار شد

126 برنامه طی هفته بسیج در کارخانجات استان تهران برگزار شد