مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 10:252022-11-28دانش

همکاری علمی، تحقیقاتی و آموزشی دانشگاه آزاد و سازمان پزشکی قانونی


تفاهم نامه همکاری علمی، تحقیقاتی و آموزشی بین دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان پزشکی قانونی کشور با حضور دکتر طهرانچی و دکتر مسجدی منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان پزشکی قانونی کشور با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر عباس مسجدی آرانی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور برگزار شد.

طهرانچی در ابتدای این مراسم با تبریک 5 آذر روز بسیج، گفت: با توجه به حوادث اخیر و اتفاقات پیش آمده مرجعیت نهادهای علمی بسیار مهم است و سازمان پزشکی قانونی کشور یکی از نهادهایی است که مردم در مسائل مختلف به آن رجوع می کنند و مراجعه بیش از 2 میلیون و 500 هزار نفر به این سازمان حاکی از این است که مردم مرجعیت سازمان پزشکی قانونی کشور را پذیرفته اند، بنابراین پاسخ های این سازمان هر چه قوی تر و عالمانه تر باشد، بهتر می تواند علم را از شبه علم، منطق را از بی منطقی و خبر صحیح را از خبرسازی دروغ تفکیک کند که بحمدالله سازمان پزشکی قانونی تاکنون در این امر موفق بوده و امیدواریم در این مسیر استوار بماند.

وی با بیان اینکه حکمرانی دینی، علم بنیان و حکمت بنیان است، اظهار کرد: تفاوت حکمرانی دینی با حکمرانی غرب در این است که غرب فقط مردم را می بیند، اما حک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری علمی، تحقیقاتی و آموزشی دانشگاه آزاد و سازمان پزشکی قانونی

همکاری علمی، تحقیقاتی و آموزشی دانشگاه آزاد و سازمان پزشکی قانونی