مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 10:152022-11-28اقتصادي

تخت های بیمارستانی بوشهر متناسب با ضریب جمعیتی افزایش می یابد


بوشه رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته تخت های بیمارستانی استان بوشهر متناسب با آمایش و ضریب جمعیتی افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن ملکی زاده صبح دوشنبه در نشست پاسخگویی مدیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عقب ماندگی های زیادی معادل بیش از 180 میلیارد تومان در حوزه پرداختی های کارکنان داشت.

وی تصریح کرد: در 10 ماه گذشته 12 مرحله اضافه کار نیروهای ستادی، 11 مرحله اضافه کار کارکنان بیمارستانی، 13 مرحله کارانه پزشکان و کارکنان و 14 ماه کارانه بهداشتی را پرداخت شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در این مدت 390 میلیارد تومان جذب اعتبار صورت گرفته که 171 میلیارد و 900 میلیون تومان آن ناشی از پیگیری استانی بود که موجب کاهش بدهی این دانشگاه شده است.

مشکل مالی برای بیمارستان ها مزید علت شده است ملکی زاده با بیان اینکه درآمد بیمارستان های بوشهر فقط 66 درصد هزینه های آن ها را تأمین می کند افزود: با توجه به اینکه بیمارستان ها به صورت خودگردان اداره می شوند و خود باید هزینه ها را تأمین کنند مشکل مالی مزید علت شده است این در حالی است که همین تعرفه ها نیز با تأخیر به دست دانشگاه می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخت های بیمارستانی بوشهر متناسب با ضریب جمعیتی افزایش می یابد

تخت های بیمارستانی بوشهر متناسب با ضریب جمعیتی افزایش می یابد