مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 08:452022-11-28سياسي

ارتقاء فرمانداری خدابنده به فرمانداری ویژه مطالبه مردمی است


نماینده استان زنجان در شورای عالی استان ها گفت: ارتقاء فرمانداری شهرستان خدابنده به فرمانداری ویژه یک ضرورت و مطالبه مردم است.

- ایسنا/زنجان نماینده استان زنجان در شورای عالی استان ها گفت: ارتقاء فرمانداری شهرستان خدابنده به فرمانداری ویژه یک ضرورت و مطالبه مردم است.

مجید اصانلو در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه شهرستان خدابنده با جمعیتی حدود 200 هزار نفر بزرگترین شهرستان غرب کشور است، گفت: این شهرستان با دارا بودن رتبه اول تولید گندم و علوفه در استان به عنوان انبار غله زنجان شناحته می شود.

وی با بیان اینکه خدابنده دارای ظرفیت های گردشگری و طبیعی چشمگیری است و تا حدودی از زیرساخت های صنعتی نیز برخودار است، تصریح کرد: مهم ترین مشکل این شهرستان ناهمخوانی ظرفیت های موجود با اختیارات اداری فرماندار است.

به این معنی که فرمانداری برای شهرستانی با حدود 200 هزار نفر جمعیت کم است و لازم است این فرمانداری به فرمانداری ویژه تبدیل شود.

نماینده استان زنجان در شورای عالی استان ها با بیان اینکه اعطای فرمانداری ویژه به شهرستان خدابنده می تواند از محدودیت ها بکاهد و سبب شکوفا شدن ظرفیت های بالفعل باشد این شهرستان باشد، گفت: تبدیل شهرستان خدابنده به فرمانداری ویژه مطالبه اکثریت مردم، نمایندگان و شخص فرماندار است؛ چراکه 200 هزار نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء فرمانداری خدابنده به فرمانداری ویژه مطالبه مردمی است

ارتقاء فرمانداری خدابنده به فرمانداری ویژه مطالبه مردمی است